EtusivuHyvä tietääB2B-sähköpostimarkkinoinnin hyvä tapaVastausmahdollisuus

Vastausmahdollisuus

On suositeltavaa, että vastaanottaja voi vastata saamaansa viestiin. Mikäli viestiin ei voi vastata, on kerrottava muunlaisen yhteydenoton mahdollisuus.

Jos lähetysosoitteeseen ei ole mahdollista teknisistä tai muista syistä lähettää takaisin vastausviestiä, niin saapuvasta viestistä tulee tällöin ilmetä yhteystieto, jonka avulla vastaanottaja voi helposti ottaa lähettävään yritykseen yhteyttä. Kiellon ja peruutuksen toteuttamisesta katso 5-kohta.

 

Tämä ohjeistus on valmisteltu Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML, www.asml.fi) ja sen piirissä toimivien vastuullisten palveluntarjoajien toimesta. Ohjeistuksen teossa on otettu huomioon toimialakäytäntöjen ja viranomaisohjeistusten ohella henkilötietolaki ja sähköisen viestinnän tietosuojalaki.